فوم شستشوی صورت چیست؟

نوع خاصی از پاک کننده صورت است که برای افرادی با پوست های ترکیبی ،معمولی،چرب و مستعد آکنه و جوش پس اگر پیشنهاد میشود، وظیفه اصلی فوم شستشو صورت پاک کردن عمقی صورت و از بین بردن چربی اضافه پوست و همچنین آلودگی های آن است.پس اگر میخواهید پس از یک آرایش سنگین یا یک روز طولانی که صورتتان در معرض آلودگی و گرد و غبار بوده،منافذ پوست صورت را کاملا تمیز کنید، فوم شستشو صورت بهترین انتخاب است.

ژل شستشوی صورت چیست؟

همانطور که از اسم این پاک کننده مشخص است برخلاف فوم که جنس کفی دارد،ژل صورت یک مایع چسبناک و شفاف است.ژل شستشوی صورت فرمولاسیون ملایم تری نسبت به فوم صورت داردو برای انواع پوست میتوان از آن استفاده کرد.

چطور از فوم شستشوی صورت استفاده کنیم؟

فوم شستشوی صورت در انواع مختلفی در فروشگاههای لوازم بهداشتی وداروخانه ها قابل تهیه است ،برخی از انواع آن را میتوان دو بار در روز استفاده کرد .پس بهتر از پیش از استفاده دستور مصرف آن را مطالعه کنید . با این وجود روش استفاده در تمامی انواع فوم شستشوی صورت یکسان است.

روش استفاده:دستهایتان را کاملا بشویید و موهایتان را با هدبند یا تل به عقب بدهید.صورتتان را با آب مرطوب کنید،دو یا سه بار پمپ فوم شستشو را روی دستتان قشار دهید،دستهایتان را به همدیگر بمالید تا فومروی هردو دست پخش شود ، سپس فوم چسبناک را به صورتتان بمالید و با انگشتان دست آن را روی پیشانی،امتداد گونه، بینی و چانه ماساژماساژ دهید.با نوک انگشتانتان روی پوست به آرامی ضربه بزنیدوبه صورت دایره ای آن را پخش کنید ، در انتها فوم شستشو را با آب از روی صورت خود پاک کنیدوصورت را با یک حوله تمیز خشک کنید.

چه مدت زمانی فوم شستشوی صورت باید روی صورت بماند؟

نیازی نیست فوم شستشوی صورت روی را به مدت طولانی روی پوستتان قراردهید زیرا ماندن بیش از حد آن روی پوست می تواند موجب خشکی پوست صورت شود .اگر روی بسته مدت زمان مصرف آن نوشته نشده است ،آن را به مدت ۳۰ الی ۶۰ ثانیه روی پوست ماساژ داده و سپس صورت خود را بشویید.حتی برای صورتهایی که به شدت چربی داره و آرایش سنگین داره نیز نباید از فوم شستشو بیشتر از دو دقیقه استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *